Saturday, January 1, 2011

~New Life 2011~

Sekejap je rasa masa berlalu. Now dah msuk 2011 pulak. Sungguh xsngka aku masih di M3Tech dan masih dapat meneruskan kehidupan utk hari2 yang seterusnya....Alhamdulillah.
Masuk je 2011 ni, sume nyer baru... hehe - azam baru, rumah baru, bilik baru, kehidupan yang baru....
Seronok bile dgr semuanya baru.

31/12/2010 - Last aku duk kat rumah sewa Vista Angkasa tu. Now aku berada di rumah baru dengan suasana yang baru dan yang paling penting skali bersama kawan2 aku... Yahooo!!!! sgt happy. :-D
Aku dah sewa rumah bersama kwn2 uthm aku - Iela, Aili dan Acuk Lepas ni, aku akan biase diri tanpa my dear sgt...dan hopefully life bersama kawan2 akan jdi lebih bermakna utk aku. amin

Semoga pada tahun 2011, akan memberi lebih makna dalam hidup aku. Semoga aku dan my dear akan dimurahkan rezeki. Hope aku akan jadi lebih sabar, tabah, kuat utk setiap cabaran kehidupan ni.. Amin.
Aku ade la letak sikit pic saat2 manis aku dan my dear celebrate new year...ala bukan celebrate pun just nk tgk kemeriahan bunga2 api yang diwaktu malam hehe... layanzz.. :-)




No comments :

Post a Comment