Friday, January 28, 2011

~Alhamdulillah~


Hanya satu yg aku mampu ungkapkan "Alhamdulillah" ~ "Segala Puji Bagi Mu Ya Allah". Rezeki aku agak baik dlm msa yg terdekat ni...syukur ke hadrat ilahi dgn limpah kurnia rahmat serta rezeki nya. Awal Januri aku dh dpt claims dri Prudential sbb aku warded ari tuh... then claims utk kos perubatan dan treatment sudah aku dpt.... Alhamdulillah prudential memng berbaloi la...xsia2 la aku jdi client prudential kn hehe.... Then, dlm masa yg terdekat ni juga aku dapat bonus dri M3tech.. yahooo!! Memang itu saat yang aku nanti2kan bila perkhidmatan aku dah ckup 1 tahun... ape2 pun nilai yang aku dpt, sume tu sgt berharga utk aku... berharga utk hari2 mendatang. Sbb nyer bonus ini antara satu hasil titik peluh aku bekerja... alhamdulillah dgn rezeki dari-Nya. Aku sgt2 bersyukur.. mula2 ade ura2 xde bonus tahun ni.. aku dah cuak je.. skali tgk dlm akaun.. dah credit nilai yg besar utk aku... Yeeeaaahhhh... :-) So aku lebih sket aku ajak my dear keluar, skali dgn my lilttle sis..Huda dan kawan die baby... belanja dorang makan lepas ape yg hasil kn.... Tapi yg penting BERJIMAT-CERMAT itu sgt penting..... Duit tu akan digunakan utk menuju hari "esok" dan hari2 "seterusnya".
Apepun aku sgt gembira, smoga rezeki aku akan bertambah2 baik utk hari2 yang mendatang...Amin

No comments :

Post a Comment