Thursday, January 27, 2011

Bila aku emosi + moody


Hari ni kat ofis agak relax huhuhu, poh chee dah bercuti utk CNY. So, aku xde keje sgt...tapi sgt bosan. Even diriku di ofis, tapi hati dan jiwa ku melayang ntah kemana2.
So, bile aku counting ade dlm sebulan je lagi aku nk menuju planning aku seterusnye huhu... waahhh kdg2 rsa mcm xsbar, tapi kdg2 rasa mcm takot pun ade... gementar huhu... ntah la ape yg aku pk kn buat masa ini. Tapi aku yg dirancang harap2 menjadi dan berjalan dgn lancar. Nak menuju hari tu pun mcm2 benda aku kena tempuhinya dlu... Uwaaa sgt sedih dan tercabar rsanya... :-(
Tapi aku kena tabah gak walau ape pun yg terjadi dan berlaku antara kami... sementara menuju untuk hari esk. Kdg2 rasa penat dan letih pun ada... cuma yg penting aku perlukn sokongan serta kekuatan dri dalam diri aku.

Bila bnyk sgt cabaran berlaku, aku mula la jdi sgt emosi dan moody.. dan mangsa aku yg terdekat utk menerima sume kerenah moody2 aku adalah my dear... Walaupun aku dah terlalu bnyk sakitkan hati dia, tapi dia tetap boleh tersenyum dan memberikan yg terbaik utk diri ku... huhuhu sedih la, sebab bila aku moody aku mcm kena rasuk 'devil'. Sume perkataan yg keluar dari mulut aku pun sgt kejam dan menyakitkan. Lepas aku dah cool sket, bru la aku mula menyesal dgn perbuatan diri
sendiri. Betul kata pepatah ' terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa ' :-(
Sayang, maafkan apa yg saya dah kata kn pada awk ye... sy minta maaf bnyk2 ye syg... I don't mean its...
Menyesal kemudian xberguna, sbb kata2 aku tetap dah buat hati seseorang telah terluka.
Sorry for everything...

No comments :

Post a Comment