Sunday, March 6, 2011

Langkah Pertama - selesai

Tanggal 05032011 - Langkah pertama yg aku dan my syg nantikan akhir nyer sudah selesai...
Lega dan tenang bila semua yg dirancang berjalan dgn lancar dan sempurna. Syukur alhamdulillah.
Ucapan x terhingga ditujukan utk semua family aku... terutama mak tersayang, abang, kak faizah dan adik yg tercinta...sbb dorng la yg paling banyak tolong serta bertungkus lumus untuk memastikan semua majlis berjalan dgn lancar. I love u all huhu... thanks kepada semua cousin2 yg sudi dtg untuk memeriah kan majlis pertunangan ku yg sungguh simple tapi sungguh bermakna buat aku dan my syg....
Thanks to my BFF fini, ida, mimi, nadia dan mawar sbb sudi dtg.. siap bawa sedikit buah tangan lgi tuh, thanks fini dan kwn2... ape2 pun aku sgt bersyukur dan berterima kasih kepada Allah atas kegembiraan serta kebahagiaan yg dikurniakan untuk aku dan my syg.... semoga aku lebih tabah menghadapi ujian apabila bergelar tunangan org ni.. :-) . Terima kasih to Mohd Syazwan Bin Ismail a.k.a My Syg sbb sudi menerima diriku utk kita menuju hari yg bakal tiba nanti... Amin. I love u so much syg ..Muaahhxx :-D




2 comments :

  1. tahniah..sorry xdpt dtg ri tu..hehe selamat. ;))

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah selamat pun hehe... tggu big day plak k... :-)

    ReplyDelete