Monday, March 14, 2011

My Best Friend Wedding

Tahniah aku ucapkn untuk kawan aku.. Siti Nur Shafini & Iddi Muhaimin setelah selesai lafaz akad untuk bergelar sebagai pasangan suami isteri yg sah pada 13 March 2011 (seminggu selepas aku bergelar tunangan org hehe)... huhu touching gak aku bile time dorng abis akad tu. Tergambar air mata kegembiraan yg mengalir di wajah fini... Tahniah korang dah berjaya membina masjid.. Aku doakan korng bahagia dan akan tetap bersama selamanya walaupun datang pelbagai dugaan serta cabaran.... ape2 pun kte tetap kwn dan ape yg berlaku aku tetap akan ade disisi Fini ok..  Pasni tggu giliran kwan2 lain atau aku sndiri haha.. justt tgguu je la jemputan k hehe..
Perjalanan ke kelantan sgt lah jauh... hehe tapi ape pun tu pengalaman yg mungkin xdpt dilupakan. Ye la pasni ade chance lagi ke aku nk naik bas ke kelantan tuh.. hehe... at least ade gak pengalaman kn.. anyway sgt enjoy dan seronok sepanjang aku berada di kelantan selama 3H2M tuh hehe.... siap2 jalan2 +shopping tuh haha.. walaupun duit xbnyk... membeli utk mak, abah dan bakal mak serta ayah mertua ku je.. just sebagai kenangan hehe... :-)  K la sila layan pic2 kenangan kami sewaktu mjlis persandingan my best fren.. Congrats to Fini & Iddi.. ***note : Iddi sila jaga kwn aku elok2 yer.. :-)


2 comments :