Sunday, December 12, 2010

Rela Dalam Terpaksa

Semalam..... aku dah siap plan nk bersma org tersyg. Awal2 pagi aku dah xleh tido... mxm excited nk jumpa yang tersayang. Waaaaa best nyer... rindu sgt kat die, rsa macm lama plak aku x dating... hehe...
So kul 11 lebih aku dah siap hihi.. terlebih excited nmpk nyer. Nk nmpak cantik disamping die, so makeup cun2 la hihik :-) Around pukul 2 aku smpai stesen batu 3. Hati berbunga2 tgk kete si dia dah menunggu..
Hati gembira bila dapat bersama si dia sbb aku rindu + sayang dia. Sampai2 je trus pie cri makan la.. lapar siut.. so kami decide mkn kat chicken rice shop kat giant sek.13. Fuuhh kekenyangan gile dah aku nie...mata mula la jdi berat hehe. Kami trus kn perjalanan ke Jusco Bukit Tinggi Klang... smpai trus ade aura shopping2 huhu... then tgk tiket wayang dlu... niat nk gak cari kasut yg comfort utk tapak kaki aku ni. Cari punya cari langsung xjumpa kasut yang ade saiz aku huhu sgt sedih + frust kot.. kaki dah sakit ni huhu.. sian aku... rasa mcm buang msa je jalan2 cri kasut tuh.. :-( Tapi kekasih hati tetap menemani tanpa sebarang rungutan.. huhu itu yg sgt aku kagumi dgn sikap si dia. Love u b.... :-D

Layan cite ngangkung... issyhhh xde la best pun. Macam tgk drama je huhu...apepun kami tetap layannzz je...
pas tgk wayang..so jln2 cri kasut jap + beli big apple. Dua-dua tgh kelaparan hihi...
hurmm on the way nk balik shah alam... my dear bagitau pas ni maybe time untuk bersama agak limited. Fuhhh...xsanggup aku dgr cerita berikut nyer huhu... hati aku trus jdi sebak rasa sdikit kehilangan...
uuuwwwaaaaa aku sgt sedih :-(. Trus mood aku bertukar, hati aku sedang menangis... mne ne ngn hujung2 minggu aku utk hari2 mendatang nnti..??? huhu adakah hati kmi akan jauh...?? adakah aku mampu bertahan..?? huhu. Ini yg dinamakn dugaan... tapi kenapa dugaan dtg tanpa henti. Satu persatu aku dan die perlu tempuhi... Uwwwaaaa aku smakin lemah dgn semua ni... huhu aku mcm xmampu daah. huhu semoga aku kuat utk tempuhi cabaran dan dugaan nie.

Smlm ckp dgn my dear dlm phone pun hati sungguh sayu. Klu b ade memang aku dah nangis kot :-( Kadang-kadang aku xkuat gak nk hadapi dugaan hidup nie. Tapi mcm ne jdi pun benda tu tetap akan aku lalui gak... My dear ckp, sume ni utk masa depan kami...ye aku tahu tapi, aku hanya ada dia, hanya dia peneman sejati dlm hidup aku sekarang...mcmne aku nk biasa kn diri, waktu aku tnpa dia... huhu sediihhh nyer :-(. Ya Allah kuat kan hati aku, tabah kn aku... dan kau murahkanlah pintu rezeki kami... Amin. :-(

1 comment :