Monday, December 6, 2010

3rd Injection - Visko Suplemen

Hari ni aku ade appointment dengan Doktor Huang & Doktor Mohan, so kena la bgun pagi... dah siap2 gerak ke Hospital Pantai Klang dgn adik aku dan amirah, sje ajak mira... sebagai peneman. Dalam kete dpt col yg bnyk dri org fisio... malas nk angkat sbb aku ingt nk skipp dri buat fisio... malas plak.. so decide gi jumpa doktor je la.. pastu pusing jln2 jap la...hihihi...jumpa doktor mohan die perut aku sume ok xde masalah serius so alhamdulillah.... pastu jumpa dok.huang... huhu dpt injection yg terakhir... sakit siut huhuhu....perit gile rasanye huhuhu... then kaki kiri aku rasa mcm sakit lebih dri kaki kanan... huhu tahan je la... pasni rest je la...huhu.... lutut rasa nyilu je huhu... sakit dong.... doktor mohan bgi aku extra ubat gastrik.... ubt hari2 akan dtg.... lepas ni appointment dgn doktor Huang je la, bulan 2 tahun dpn.... nasib baik xde jumpa doktor dah... hope kaki aku pun akan semakin ok dan sentiasa ok utk masa2 akan dtg.... amin.

No comments :

Post a Comment