Wednesday, December 1, 2010

Masa Bersama


Hari ni aku cuti lagi, ade appointment utk fisio kat hospital. Fisio awal pagi lak tuh... kul 9. Gerak dri vista pkul 7 lebih gak... ngntuk gak la... tapi excited nk jumpa my boo hihihi. Buat fisio dlm 1 jam gak la... tgk b tnggu kat luar smp tertido2.. sian kat syg. Then pas fisio, kami gi cc jap.. ade hal nk settle sket la. Pastu ape lagi makn tghari la.. perut tgh lapar gile2 kot. Aku n b gi tapau nasi kat sek.17 then ktorg gi mkn kat taman tepi masjid... layan gak la makn kat tepi tasik tuh... mane tak nyer perut aku tgh lapar gile... selera btul aku mkn... huhu.
Then pastu kmi pie lepak2 kat tanjung harapan, port klang. 1st time kot smpai port klang.... lepak tepi pantai tuh.... selesa gile dgn angin yg nyaman tuh... lepak je la... huhu. Aku hepi gile kot sbb dpt spend time ngn org kesayangan aku. Thanks b sbb luangkan masa bersama... heppiiiiiiiii!!!!!!!!!

No comments :

Post a Comment