Thursday, June 30, 2011

stress~penat~letih~tapi happy.. Weeeee~~~

Dua tiga minggu nie, asyik gak balik lmbat... huhu last weekend pun aku kena dtg ofis utk siapkan panel reporting D5 tu. Rasa sgt2 serabut kot huhu.. stress je diri serta minda ku. So bile dah berada dlm situasi begini... aku sgt memerlukan en.tunang ku di sisi utk menemani diri ku... rs sgt hepi, tenang dan bahagia bile berada di sisi insan tersayang kan... btul x..?? huhu
memang aku xnafikan en.tunang ku dpt mengurangkan segala keserabutan di minda ku.. :-) Even dapat jumpa sekejap, makan bersama pun dah ckup utk buat semua keserabutan tu hilang... Then bile bangun pagi, di ofis akan rsa bnda yg sama balik.. so sad huhu :-(
Aku xnak hilang en.tunang ku... sayang sgt2 ko kat die huhu.. Smlm pulak, aku balik awal.. tapi hati tetap memberontak utk jumpa serta spend time bersama en.tunang. So, en.tunang pick ku die phileo damansara.. then gi mkan kat kampung kuantan. Agak lama gak la aku xmkn kat situ.. menu favourite Nasi putih + telur berlada campur.. fuhhhh layan gile kot. Makan smp kekenyangan huhu... alhamdulillah. Ape2 pun thanks utk en.tunang ku sbb sudi meluang kan msa even masing2 penat lepas seharian membuat kerja huhu.. i always love u... forever n ever. Truly deeply in love with u, Mohd Syazwan..

No comments :

Post a Comment