Wednesday, June 22, 2011

Majlis Pertunangan Ida - BFF

Alhamdulillah, my bff Ida dah selamat bertunang ngan idaman hati yg dh 7-8 thn kot dorang bersama... Fuhhh agak kagum la ngn relationship antara ida dan abg ann @ Abd Khani hehe..
So, last week berkelapangan utk menghadiri majlis ida kat umah die, Felda Serting Negeri Sembilan... bersama2 Fini dan juga Mawar... Thanks mawar sbb sudi tumpangkan aku.. hihi :-p
Tapi yg malang, time majlis tu aku mula rsa xsedap badan... badan jdi sungguh panas... mata2 pedih dan rsa sgt panas kot... huhu aku mula nk demam ler tuh.. sbb nye before this lagi aku dah weak2 huhu... sakit lagi huhu.. badan memng susah nk fit la huhu. Tapi xpe la aku tetap kuatkn diri utk bersama2 ida.. memeriahkan majlis die... alhamdulillah. Tahniah ye ida... semoga perjalanan akan dtg ditempuh dgn sabar dan bahagia.. Amin.

No comments :

Post a Comment