Monday, January 7, 2019

Welcome 2019

Selamat Tahun Baru 2019

Kenapa la cepat sgt masa berlalu kan.. akhirnya kita dah masuk 2019 dan akan menghampiri ke wawasan 2020, seperti yang diperkatakan masa zaman aku kecik2 dulu. Masa tu PM chedet yang menerajui negara dengan penuh aman dan damai.

Hampir 2 tahun aku meninggal blog ni bersawang. Konon2 2019, ni nak try aktif berblogger, utk tatapan anak2 bila besar dan nanti @ pun zaman aku pencen.

Sempena tahun baru ni aku nak up la usaha kami anak beranak mencari bunga api ke genting highlands. Ingatkan hubby main2 je, rupanya die tekad. Akhirnya dpt jugak la kami tgk bunga api di tanah tinggi... sejuk dgn cuaca gerimis masa tu.
Anak2 pulak memberi kerjasama yg amat baik, sume mood ok je. Tq anak2 senangkan misi mama dan ayah pada awal tahun 2019.  So, aku upload sikit la gambar2 kat sana ye... chau chin chau.

No comments :

Post a Comment