Tuesday, November 26, 2013

Happy Anniversary 2 Years

Syukur KeHadrat Allah, 26112013 genaplah 2 tahun kami bersama menempuh hidup suami isteri. Alhamdulillah juga kami dikurniakan puteri kecil ku yg sekarang berusia 1 thn 2 bln. Alhamdulillah aku diberikan suami yg sangat penyayang, penyabar dan sangat2 memahami ku. Tiada insan lain sebaik hubby. Terus terang aku ckp, aku xmungkin dpt lalui hidup ini tanpa hubby ku. Bile terkenang saat2 bercinta indah sgt...even bnyk dugaan yg berlaku, tetapi sudah tertulis dia jodoh aku, itu pasti! 
26112012, ketika itu aku kurang ingt.. mungkin disebabkan kami masih bertungkus lumus utk membesarkan anak kami yg lahir pada 04092012, so tiada sambutan utk anniversary yg pertama. Hanya ucapan terindah buat mu hubby. So this year aku memang aim nk sambut sempena anni yang ke-2 ni. So cadangan diterima oleh hubby dan juga si sokong oleh kwn rapat kami di shah alam Paan & Fiza.
Memang plan utk buat yg simple tapi bermakna. So kami pilih utk dinner die Restoran Tupai-Tupai Shah Alam dengan kek sebagai sampingan mlm smlm. Alhamdulillah hepi sgt dpt raikan bersama hubby, anak ku dan juga kawan kami. Sungguh bahagia rasanya mlm smlm. Semoga jodoh kami dipanjangkan utk bersama selamanya. I'm really love u hubby, no one can replace you as my husband. Love u till the end. 
Suka sbb anni thn ni kami sambut ber3.. insyallah utk anni ke-3 mungkin ber4? siapa tahun kan.. rezeki dri Allah. Ape2 pun sgt2 bersyukur bersama hubby dan anak ku zahrah 'aaliyah. Sayang kamu ketat2. Muaaahhh. 






No comments :

Post a Comment