Wednesday, October 9, 2013

Nur Zahrah 'Aaliyah - 1 Year ( 4 Sept 2013 )

Pejam celik pejam celik, sekarang my little princess dah pun masuk 1 year. Fuhh masih terasa tangisan bayi anak ku semasa aku melahirkannya. Indah sungguh saat manis itu. Syukur Nur Zahrah 'Aaliyah dah genap 1 tahun pada 4 September 2013. 12 bulan yg lepas zahrah masih lagi bayi tapi sekarang dah pandai buat banyak perkara. Senyum, ketawa, berckp(bhs dia la kan), merangkak, bertatih(dgn bantuan aku or hubby), berdiri dgn sndiri, makn (mcm org besar), minum dlm cawan dan mcm2 lagi la.
Sungguh hebat pemberian serta amanah allah yg diberikan ini. Alhamdulillah. Semoga aku masih dpt bersama anak dan suami ku utk tahun yg akan dtg. Kali ini, aku dan husband decide xbuat parti utk sambutan born day zahrah. Insyallah dan mama sgt2 berharap zahrah 2 thn nnti akan ade sambutan untuk dia. Saat skrang ni kami menunggu saat zahrah dpt berjalan. Insyallah saat tu akan tiba kan. Just bersabar.. So kat bwh ni gambar2 zahrah pda 1 tahun. Love so much my little princess, Nur Zahrah 'Aaliyah Binti Mohd Syazwan. 1 year.

4 September 2013 7.15 pm - saya bukan bayi lagi :-) 

Morning 4 Sept 2013 8.30 a.m

6 Sept 2013 - Muka poyo @ home

15 Sept 2013 @ Cameron Highlands

18 Sept 2013 - Columbia Asia Hospital lawat Adam Miqhail

21 Sept 2013  @ Jusco Bukit Tinggi Klang

1 year - 2 Oct 2013 pose dgn tag mama

1year - 5 Oct 2013 ragam hujung minggu minum vitagen @home



No comments :

Post a Comment