Wednesday, August 10, 2011

~ Berbuka Bersama Yg Tersayang ~

Alhamdulillah aku masih diberi peluang utk melaksanakan Ramdhan yang ke-11. Hari ni sgt best sbb manager aku E.L. Tapi memang sgt xaci la sbb dia dah cuti seminggu tup2 boleh E.L lagi... haiihhh. So keje ari ni xbnyk sgt.. then aku dah aim nk balik awal... lantak la ape nk jdi pun memng nk blah awal. Hari ni aku memang excited sbb aku dah plan nk berbuka dgn org2 tersyg.. hehe. So, adik kesayangan aku pickup kat my ofis...Adik aku dtg ditemani bersama kwn lama dia.. Ezza, then ktorg trus gerak ke Shah Alam. Sementara menunggu time nk ke JJ Bukit Raja, apa lgi berjln2 di Pasar Ramadhan Seksyen 18. Fuuhh memang layan kot tgk makanan kat bazar nie hihihi.. terliur ktorg tgk. So, sempat la beli beberapa lauk utk bersahur malam nanti. Dlm kul 5.30, encik tunang dah col so ktorg pick dia n trus menuju ke Jusco Bukit Raja. Nasib baik gak la dah booking siap2 tempat kat Johnny's nie klu x gamak nye xde tempat la. Sampai2 trus buat pesanan makanan dlu pastu gie jln2 jap. Encik tunang sempat lagi shopping t-shirt raya kat padini. Hahaha... xpe bukan slalu shopping kn. So, bwh ni pic2 kenangan utk ramadhan ke-11 tahun nie..Sila layan...hehe.. Ape2 pun thanks, dan alhamdulillah masih berpeluang berbuka dgn insan2 kesayangan aku hari ni... i Likeeee... :-D




No comments :

Post a Comment