Thursday, May 5, 2011

~Movie Lagi~




Hurmm nk updates pasal movie lagi.. hehe... pegi tgk movie Fast and Furious 5 mid night kat kot Tropicana City Mall... mula2 gie bajet nk tengok tayangan kul 10.30. Tapi agak malang kot sbb full huhu. Disebabkan punya bersemangat nk layan that movie so aku dan en.tunang pun sanggup tnggu untuk tayangan mid night... pukul 12.30 a.m kottt... dah ler esk still kerja. Hahahaha memang buat kerja gile kot semata-mata terpengaruh dengan kata2 adik ku, "rugi xtgk.. klu kuar sila la tgk awal2... bru gempaq". Encik Tunang pun sentiasa ingin menemani aku... even smp lewat pagi pun :-D, terharu tau. Thanks to my sayang.
So sementara nk menunggu tayangan mid night tuh, aku dan en.tunang menjamu selera die nandos plak. Saja bwa en. tunang cuba2 makan di nandos hehe... layan plak aku mkn mlm tu.. mybe sbb siang aku lunch kot hehe... xpun selera jdi besar sbb ditemani oleh en.tunang.. :-D. Pas mkn, kami dah xtau nk buat ape kat tropicana city mall ni, lepak2 jap smpai la kedai sume pun close.. huhu
Last2 aku dan en.tunang menghabiskan masa dlm kete hehe.. :-) Weeeee sungguh sedap n nyenyak aku tido dlm kete tuh.. haha, Sian kat en.tunang.. terpaksa membuang masa dengan bermain game Angry Bird dlm handset aku, manakala aku tido dengan nyenyaknya... huhu Sorry sayang.. sbb mata sangat lemah dan letih pada waktu2 10 pm ke atas.. hehe.. :-D. Ni ade la sket gambar kenangan aku dan en.tunang menunggu Fast and Furious 5 punya pasal, layanzzz.

No comments :

Post a Comment